buu.

Det har verkligen varit en kul helg! Torsdag = kräftskivan hos emma. Fredag = Kb. Lördag = Bio (The Dark Knight) Söndag = Fredrik hemkommen från popkollo = Spela super mario world hela dagen medans regnet droppade utanför! I like. Idag spelar min duktiga fredrik på debaser! och han var med i en liten notis i tidningen med denna bilden, fint!


       

The dark knight var förresten riktigt bra! Jag och lisa var nog räddast i hela salongen, men det är bara för att jag klarar verkligen inte av clowner och heath ledger var så sjukt läskig som jokern så jag satt och spände mig igenom hela filmen för jag var så nervös över när han skulle dyka upp nästa gång! Ja den var helt klart sevärd i alla fall.


Kommentarer
Postat av: haveacigar.blogg.se

jag tyckte han var rolig! haha

2008-08-13 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0