Busy woman.

De senaste dagarna har det varit fullt upp, jag har varit på sats och tränat med fille (snacka om träningsvärk efter det!). Jag har grillat gott med fredrik, jag har varit på beachen med moa och ätit glass på aldo's och jag har hämtat hem mamma & pappa från svågertorp! Puh. Och nu ska jag strax sticka iväg och filma i höllviken med fille. Blir väl borta hela dan skulle jag tro, men det blir kul! Fast det är bättre att ha mycket att göra än att ha lite som det var för mig i början av veckan, då trodde jag att jag skulle dö av uttråkning. Men faktum kvarstår, JAG BEHÖVER ETT JOBB!

Kommentarer
Postat av: Moa

burgr king behöver folk!

2008-08-02 @ 12:31:23
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0