vårkänslor.

image5
Så underbart väder idag! har legat ute och solat lite i värmen. Jag har varit så dålig på att uppdatera i helgen, men detta har varit min första lediga helg på länge och jag har verkligen njutit av den! Jag har varit i stan med fille och fikat och kollat runt (jag ville shoppa men hittade ingenting) och sen hade vi gäster och fredrik var också med så det har varit hur mysigt som helst :) och framförallt har jag varit ute i solen! fille tror att jag kommer vara lika vit som min klänning till studenten så mitt nya mål är att bli så brun som möjligt fram tills dess. Kan till och med tänka mig att sola solarium några gånger, fast jag är emot det. Det blir i alla fall till att pressa i solen och smörja in med brun utan sol haha. Ett annat mål jag har är att ta körkort innan fille, vilket faktiskt är bra för då bli man mer peppad att sätta sig i bilen och övningsköra som jag gjorde idag. vet inte hur många hörn jag backade runt idag.. oh jag har även pluggat och tränat i helgen, har varit ovanligt produktiv alltså! men det är gött.. nu ska jag gå ut och gå en runda och köpa godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0