Take me to the ballroom.

tjolahopp!

Jag är förvånansvärt pigg idag, med tanke på att jag var ute igår och inte sov så mycket i natt. Men jag var duktig, kom upp i tid (okej en kvart innan jag skulle sticka) och gick på alla mina lektioner + att jag hade körlektion efter skolan! Way to go me! (undrar dock hur länge alkohol sitter i kroppen, men jag krockade ju inte så - Yey) men nu har jag förvandlats till en soffpotät vilket är ganska gött.. Tänkte försöka pyssla lite med min studentinbjudan ikväll, vill ju göra en grym inbjudan med massa färger och bilder men jag är inte så jättebra på det där, speciellt inte med så kassa program som jag har på datorn! Jag skulle försöka lägga in en youtubevideo här med braiga moonbabies, men jag har tydligen inte kommit så långt i utvecklingen av min blogg så ni får nöja er med en bild istället!



image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0