Studenthets.

image7      image8


Ja jag kan lugnt säg att jag känner studenthetsen nu, det är så mycket som måste fixas! Och jag försökte ju mig på en inbjudan men den blev ruggigt ful så jag måste göra en ny! Största problemet är väl att det i stort sett inte existerar några bra + seriösa bilder på mig så detta kan ta sin lilla tid.. En annan oro är att min student ska bli precis likadan som min syrras förra året.. Vi ska ha samma tält (som säkert kommer stå på samma ställe som på den högra bilden) säkert samma tårta and so on.. Fast det blir nog bra ändå! Ska bara bli så kul att äntligen få ta studenten, även om jag kommer sakna världens bästa klass! Nä nu får jag avsluta och ta i tag i den jäkla inbjudan nån gång.. Skriver kanske mer senare idag, om jag inte är för inne i 100 höjdare ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0