nervous.

Usch imorgon har jag inså-redovisning. Vi ska alltså redovisa för våra instrument kan man säg, som i mitt fall är sång.. fast det konstiga är att jag är mest nervös för mickis låt där jag spelar piano.. vill ju inte göra fel då och förstöra för henne.. isch. Jag har inte ens lärt mig texten till min låt än så jag kom på att det kanske är dags för det nu! Sen går jag bara i skolan imorgon också och sen är jag ledig i tre dagar :D ska bli riktigt gött. Det verkar mer och mer som om jag är laktosintolerant :( jag har bara ätit/druckit laktosfria produkter nu ett tag för att kolla, men i lördags åt jag lite glass för jag trodde inte det skulle vara någon fara.. men nähä, då vaknar man mitt i natten och har skitont i magen. Måste dock gå och ta ett allergiprov för att vara på den säkra sidan, men jag skjuter upp det hela tiden eftersom jag blir svimmfärdig bara jag tänker på det.. Gud nån måste följa med mig och hålla mig i handen när jag tar det provet annars klarar jag det inte. Med tanke på att jag svimmade sist jag tog stick i fingret så är det bäst att ta det säkra före det osäkra!

Kommentarer
Postat av: Moa

jag kan hålla dig i handen!

2008-04-28 @ 23:17:45
URL: http://noahsark.blogg.se
Postat av: Fille

Hanna Wirén onlin, coolt. Säkte på namnet och denna blogg låg högst upp, kul. SIA!

2008-05-15 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0