Det där med design..

Jag har feta problem med att få en snygg design här, har lyckats fixa lite men jag fattar inte hur man byter bilder där uppe, vill ju få bort blommorna.. men jag får väl trixa lite till där så går det nog efter ett tag. Ikväll har jag bara varit hemma och kollat på film med familjen, vilket faktiskt var skönt efter en hektisk vecka! Nu är det bara 2 veckor kvar tills min syster kommer hem från sin backpacking i asien, wie :) ska bli grymt kul att få hem henne igen. Annars är det sjukt mycket som händer just nu, känns som jag inte hänger med riktigt. men det är både postivit och negativt tror jag.. Just nu sitter jag och lyssnar på fantastiska Susanne Sundfør, lägger in ett klipp här nedan. Vet inte var detta är ifrån men hittade ingen video eller så (tror inte hon har någon) hon har i alla fall en speciell röst och riktigt bra låtar!



           

Kommentarer
Postat av: Beigs

Hur ändrade du din design? Jag fattar ingenting, men jag vill inte ha något av de som finns för de är fula allihop!

2008-04-27 @ 13:36:39
URL: http://rebeccagrube.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0